Wednesday 22 June 2011

Alhamdulillah

Bismillahi..

Akhirnya cita-cita untuk mempunyai sebuah blog telah tercapai..*ketawa besar*

..tetapi apa gunakan kalau ada blog tapi pengunaan dan pengisian dalam blog ni tak seberapa, kan..?

Yang penting aku ada satu entri atau istilah lain iaitu blog yang boleh mengasah minda aku, mengasah skill juga.

Lagi pun pada aku blog ni lebih kepada macam diari tetapi boleh dibaca oleh orang luar. Jadinya, nak dikatakan personal tu, mungkin tak..

Terpulanglah pada pendapat masing-masing.

Pada aku, benda ni macam tempat orang macam aku yang kurang ilmu mengasah dan berkongsi pendapat yang bermain dalam kepala otak ini.

                                                           SOUT AL HOREYA.


Har.. mungkin dikalangan pembaca blog aku yang tak seberapa ini mungkin rasa pelik apa itu sout al horeya? atau sebab kenapa aku pilih sout al horeya?

Sebenarnya kebetulan masa revolusi mesir yang berlaku baru-baru ini (aku ini terus terang..kalau bab revolusi,menegakkan keadilan atau apa-apa berkaitan dengan semangat juang bersangkut paut dengan Islam..memang aku sangat2 berminat( kalau sangat tu ada macam facebook; like sejuta kali mesti aku dah tulis); aku search la dalam Youtube mengenai perkembangan berlaku di Mesir masa itu.

Kebetulan pula aku risau kan sepupu aku. kalau sepupu aku kena 'sentuh', aku rasa jadi HIJAU kot. Tetapi aku ini insan kerdil, cuma boleh rasa marah sahaja..ha3..apa aku melalut ??

Baik, balik pada sout al horeya ini. Masa aku search video di mesir aku terjumpa sebuah lagu yang pada aku kalau faham maksud lagu tu TERBAKAR kot semangat ni. Jadi aku sangat2 suka dengan lagu ini, sebab dia buat aku menangis!!!!!

Itu yang tak boleh blah tu. Sebab sout al horeya ni aku ambil nak jadikan sinonim dengan aku. Jadi tercipta lah blog sout al horeya. Kalau nak dengar meh kat bawah ada link dia.

selamat mendengar dan menonton!!


No comments:

Post a Comment